Zaloguj | Nowe konto | Pomoc | Szukanie zaawansowane
Szukaj :
Strona główna
Forum
Pytania i odpowiedzi
Profile

Google
Otylosc.org » » » Pytania i odpowiedzi » Inne sprawy » otyłość ogólnie » Meridia....Xenical...Adipex...Zelixa???

Autor Wiadomość
Emu

Miasto: Bielsko
Wysłany: 2005-04-21, 22:28   Meridia....Xenical...Adipex...Zelixa???

Mam pytanie co do tak zwznych wspomagaczy jak to jest po opasce czy mozna zażywaćtego typu tabletki aby pomuc sobie w stracie tłuszczyku cz niewono ich juz po operacji stosować? Pozdrawiam=)

megii_

Miasto: Gdańsk
Wysłany: 2005-04-22, 16:03   

Ja jestem po opasce i za każdym razem jak się pytam lekarza czy moge brać jakieś tabletki to namawia mnie do witamin w płynie (a tak bym wolała w tabletkach):(( a po opasce nie potrzebne są żadne wspomagacze waga sama będzie leciała w dół szkoda się truć :)) Ja jestem pewna że lekarz się nie zgodzi !!! Pozdrawiam Madzia :))

paula

Miasto: Częstochowa
Wysłany: 2006-10-25, 09:10   

czy przed operacją potrzebne jest branie jakis wspomagaczy np.Meridia?

arzepka

Miasto: Tarnów / Wrocław
Wysłany: 2006-10-25, 12:37   

Takie wspomagacze dla osób z dużą nadwagą nie są skuteczne. Nie warto ich stosować. To jest dobre jak chce się schudnąć 5 kg albo stracić centymetr w biodrach. I najbardziej i na trwałe odchudza portfel, bo jego jakoś efekt jo-jo nie dopada.

Pozdrawiam,

Agnesos

Miasto: Gdzies tam
Wysłany: 2007-01-16, 19:42   

Tez o tym myślałam ale faktycznie to jednak wydatek kasy...

buffi

Miasto: Lodz
Wysłany: 2007-01-16, 21:07   

daj sobie spokoj z takimi wspomagaczami ja bralam kiedys meridie fakt pare deko schudlam bo czym prtzy mojej tuszy bylo 10kg przestalam to brac i oczywiscie przytylam z nawiazka i szkoda tylko kasy bo wtedy to sporo kosztowalo nie wiem jak dzis,a odkad mam opaske niczym sie nie wspomagam i zapewniam cie zobaczysz jak sama na sobie jak waga bedzie spadala baz trucia sie.pozdrawiam :-D

Agnesos

Wysłany: 2007-01-16, 21:14